недеља, 1. март 2015.

DIY t-shirt print

Pre par dana sam po prvi put prošetala svoju ispečatiranu majicu koja je izmamila puno pohvala i pitanja. U razgovoru sa drugaricom shvatila sam da je 50% moje garderobe kupljeno s namerom da je prepravim. Oh well! Izgleda da kreativac i kupovina nisu najsjajniji spoj.
Omiljene su mi bele majice koje režem i bojim od vajkada (o tome sam već pisala OVDE i OVDE).




Na internetu sam našla skicu kosturske glave i siluetu slona.
Kostursku glavu sam precrtala na papir, stavila ga izmedju prednje i zadnje strane majice i flomasterom za tekstil precrtala crtež. 
Sliku slona sam isekla i precrtala na sunđerasti papir (koji sma koristila i OVDE) dva puta. Isekla sam slonove i spojila ih, a onda zalepila na parče drveta. Pečat sam premazala bojom za platno i lagano pritisnula na majicu. Ovaj korak sam ponovila 9 puta. 
*Između prednje i zadnje strane majice stavite karton ili novine.





Pozdrav, Luna. 

32 коментара:

  1. Jaoo Boze, koliko si kreativnaa :-) Oces mi napraviti i poslati jednu sa slonovima? *o*

    ОдговориИзбриши
  2. Wow! Ovo je fenomenalno!

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastican DIY! Majica sa slonovima je prelepa!☺♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je predivno! Stvarno si kreativna! Obavezno ubaci jednu ovakvu majicu u giveaway, mislim da bi ovaj poklon svima izmamio osmeh na lice! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Potrudicu se da napravim jednu za giveaway, ali se plasim da ce se to oduziti :/

      Избриши
  5. Trebalo bi da ubaciš jednu u giveaway.Jer si veoma kreativna

    ОдговориИзбриши
  6. Znaci odavno nisam videla bolje uradjen DIY! Bravo imas 15 godina i jos se ,,Bakces'' Kreativnoscu, takve ljude vredi cuvati!
    Posto volis fotografiju, a da ti ne spomenem da je i ja obozavam, pogledaj moj blog i novi post o fotografiji:
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajna ideja. :) Fenomenalne majice. Izgledaju kao kupljene. Sjajna si,Luna. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalno! Odlična i veoma kreativna ideja Luna. Tvoj blog mnogo volim, zaista si odlična, samo napred! :*

    ОдговориИзбриши
  9. Savrseno! Bože koliko me oduševljavaš! <3

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман1. март 2015. 09:48

    Wow!!! Majice su fenomenalneee :D Moracu da probam :)

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Jako je lepo <333
    Molim te poseti moj blog teenlifenadja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Prelepa ideja, savršeno ti je ispala majica. Ova sa kosturskom glavom mi se maaalo više dopada ali i ova sa slonovima je odlična :D
    Svaka čast! <3

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  13. Obavezno ubaci jednu majicu u giveaway! Vidi se da se trudiš! Fotografije su uvek predivne! Samo imam jedno pitanje! Da li će se akrilna boja skinuti posle nekog vremena ako je upotrebim?

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš a tu je i novi post!

    http://justforgirrl.blogspot.com/2015/03/party-with-milica.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pre svega, hvala ti. Divno je kad vidis da nek oceni tvoj trud. ^_^
      Nisam sigurna za akrilnu boju, posto je nisam koristila. Htela sam da je testiram, ali nisam nasla mala pakovanja, a veliko je bilo preskupo. Mislim da se nece isprati posto sam videla da dosta ljudi oslikava garderobu njome. :D

      Избриши
    2. Nema na cemu. Uvek sam tu da dam savet ili svoje misljenje. :)

      Избриши
  14. Predobro. Jako si talentirana. Pokušat ću napraviti ali ne vjerujem da će uspjeti. Slike su savršene. Samo tako nastavi ♥

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je bas bas lako napraviti, samo pecate par puta isprobaj na nekom drugom platnu da bi videla koliko farbe zelis. :)

      Избриши
  15. Super ideje!!♥
    Pokusacu i ja da uradim! :)

    andreasworld11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Definitivno pravim ovu sa slonovima! 💗

    Novi post ---> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Ova sa slonovima je fantasticna!Zasto ne napravis neku malu prodavnicu sa ovakvim majicicama na blogu,kao sto je Teodora Acimovic sa bloga Teodora's small world?Prevelika si kreativka,moras iskoristiti to!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, Tara. Sto se prodavnice tice, vec sam odgovorila, ne smatram sebe dovoljno profesionalnom, a i draze mi je da pokazem na blogu kako sami mozete da napravite nesto.

      Избриши
  18. T- shirt printing is best way to make your T-shirt unique and stylish. Thanks for giving information about Diy T-shirt Printing.

    ОдговориИзбриши