уторак, 26. август 2014.

Another White T-shirt DIY - Make Your Own Print!

**Ovaj uradi sam projekat sam pripremila dosta ranije, ali zbog back to school postova, tek sad imam priliku da ga objavim.

Još jedan uradi sam projekat sa belom majicom. Šta da vam kažem, ako imate višak običnih belih majica u ormaru kao ja, pogledajte i ovaj. 
Spisak stvari koje će vam trebati je gore na slici. Medju njima su i samolepljivi papir i boja o kojima bih samo malčice da se raspišem.

Dakle, bilo kakav samolepljivi papir možete koristiti. Ja nisam mogla da nadjem drugi pa koristim kolaž. A što se boje tiče, najbolje bi bilo da koristite boju za tekstil, ali ona se teško može naći, pa sam se ja malo raspitivala o alternativama. Predložili su mi slikarsku farbu tj. boju za platno. Ispostavilo se da je ideja bila dobra. Doduše, majice se moraju sušiti par dana pre prvog pranja i moraju se prati u hladnoj vodi, ali boja se ne skida i, još bitnije, ne razliva se. Možete pokušati da napravite sami boju, kao što je to uradila Sofija ovde. (Nisam probala, ne znam kako je ispalo.)


Pažljivo izračunajte koliko će vam mesta trebati i precizno ispišite željenu rečenicu. Predlažem da iscrtate i pomoćne linije. Pišite sa strane koja se ne lepi (mislim na strnu koja se vidi, u mom slučaju obojena strana) jer kada budete zalepili na majicu rečenica NEĆE biti odraz u ogledalu. 
Takodje, u toku sečenja uzmite u obzir da ćete koristiti okvir, a ne slova koja isečete. (Za ovaj deo koristite skalpel.)


Izmedju prednjeg i zadnjeg dela majice stavite karton ili novine kako se boja ne bi preslikala na drugu stranu. Četkicom ili sundjerom obojite "rupe". Tačke, zapete, navodnike i ost. isrctajte kasnije slobodnom rukom jer  je teško da ih isečete. 
Sačekajte da se boja osuši pa tek onda odlepite papir. 


Ovaj deo možete i da preskočite. Ja sam htela da isečem rukave i povećam otvor za vrat jer mi se tako više svidja. Vi naravno ne morate. 


A ovo se ja malo izležavam i škljocam u novoj staroj majici. Pozdrav!






3 коментара:

  1. Super post! :)

    http://marijasteenworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super!
    Probala sam, sa drugacijom porukom, i super je ispalo!
    Inace, ja sam koristila poruku:
    -Kako u skoli?
    -Moze neko drugo pitanje?
    -Kako ljubav?
    -U skoli je dobro.

    ОдговориИзбриши