среда, 6. август 2014.

Back To School Outfits: prva radna nedelja!

Znam da od raspusta još nismo imali skoro ništa i da tek očekujete avanturu, ali budimo realni-škola je blizu. (To vam kaže jedan sanjar.) 6. je avgust, znači, još malo više od tri nedelje do početka školske godine. Školska zvona mi već odzvanjaju u glavi!
Krećem u srednju školu i moram da vam kažem, uopšte nisam uzbudjena. Kako sam se nadala-dobro sam se udala! Mislila sam da će se stanje promeniti kako vreme bude, mic po mic, prolazilo, i da ću postati svesna svega što me očekuje. Pa, ima još vremena, možda me baš u ove tri nedelje euforija strefi pravo u glavu! Za sada sam uzbudjena samo zbog kupovine školsko pribora (recite mi da nisam jedina).
Kako god, bilo da, kao ja, menjate školu ili ostajete u istoj, uvek želimo da na početku budemo dobro pripremljeni. Ne znam za vas, ali meni ja pernica na početku godine puna kojekakvih olovaka, a kako vreme prolazi, ostaje samo ono najbitnije, "šareniš" ostavljam kod kuće za pisanje nečega za svoju dušu. A i odevne kombinacije su mi prve nedelje osmišljene do detlja, dok kasnije nosim bukvalno ono što mi prvo padne pod ruku. Zato sam ja, na vreme (ok, Luna, budimo realno, mnooogo ranije) osmislila odevne kombinacije za prvu radnu nedelju, da bar tu muku skinem s vrata.

Ponedeljak:



Stvarno, ali stvarno nisam od onih što im je outfit za prvi radni dan u godini najbitniji na svetu, zato biram udobnu varijantu: Široke farmerke, lefterna majica i preko nje raskopčana ogromna karirana košulja. Pošto će to biti prvi dan u novoj školi, verovatno nećemo puno pisati, pa će jedan notes koji ću poneti stati u malu resastu torbicu.

Utorak:
S obzirom na to da smo imali vlažno, mokro, gnjecavo, ma nikakvo leto, moramo da imamo spreman outfit i za jedan takav dan. Iskreno, ne volim štikle. Uopšte. Uvek biram ravnu obuću, najčešće starke. Ali u ovom slučaju ću napraviti izuzetak zbog elegantnog crvenog kaputa koji otvara celu kombinaciju i daje joj malo boje. 
(Stvarno ne znam koju ću torbu ili ranac da nocim uz ovu kombinaciju :( )

Sreda:

Jedna sasvim obična kombinacija, za jedan sasvim običan (i verovatno naporan) dan. Običnu belu majicu krasi duga i jednostavna ogrlica. Obično ne nosim nakit u školi, ne zato što ne volim, već zato što, kako školska godina odmiče, imam sve manje vremena i za osnovne obaveze, pa ne mogu da razmišljam i o tome da uklapam aksesoare sa odećom. Klasika i jednostavnost su epiteti koji stoje uz moj stil!

Četvrtak: 
Pomalo mračna kombinacija, priznaćete. Pa, eto, dodju meni neki trenuci kada su baš oni, malopre pomenuti, aksesoari, koje ne nosim često, ustvari ono što daju život mom outfitu. U ovom slučaju je to crvena kapica.
Da ne idem u školu, stavila bih i crveni ruž, što bi dodatno oplemenilo celu kombinaciju, ali u ovoj prilici je to pomalo neprimereno.

Petak: 
I kad već pričamo o neprimerenim stvarima, tu su suknje i haljine. Trebale bi da budu ispod kolena, tako da sam to morala da naglasim. 
U nekim firmama gde se svi oblače po strogim pravilima, postoji "casual friday" tako da me to navelo na pomisao da bih i ja, eto, petkom mogla sebi da priuštim lepršavu haljinu, normalno, ispod kolena. Pa kad smo počeli u tom duhu red je da tako i završimo. Par detalja nije na odmet. Naravno, biram vansice umesto baletakni jer su, po mom mišljenju, lepše i daleko udobnije.
I pošto se petkom posle škole svrati do grada, umesto ranca nosim veliku torbu. Eto, da se uklopi uz sve to

Subota:

Subotom sam ceo dan van kuće tako da mi treba nešto lagano i udobno. Šminkam se jako retko, ali ponekad mi dune neki čudni vetar pa se, zamislita, i ja našminkam. 
Ranac u koji mogu sve da stavim uvek je uz mene. Možemo da podjemo!

Nedelja:
Pretpostavljam da većina vas (normalnih ljudi) uči subotom, a nedeljom se izvali na kauč ispred tv-a ili se ušuška u krevet i čita neku dobru knjigu, ali naravno, ja ne redim tako. (Večiti kontraš!) Kao što sam već pominjala (OVDE), moj lazy day je subota i to nije klasičan lazy day kad ne radim ništa i samo ležim i odmaram, već radim stvari koje volim i koje ne smatram obavezom. Dakle, učenje ostaje za nedelju. 
Pa pošto nedelju iskoristim za učenje (realno, treba mi maksimum sat vremena, ali pauze koje pravim na svakih deset minuta su duplo duže od učenja, pa mi tako prodje pola dana), na kraju dana častim sebe jednom lepom šetnjom pored reke uz zalazak sunca. 
Nije bitno kako odeća koju tada nosim izgleda, već kako se ja u njoj osećam, tako da sam izabrala dugu haljinu i kratku majicu. S obzirom na to da su noći hladne, iako je leto, tu je i teksas jaknica.


Znam da ima još 26 dana do kraja raspusta, ali volim da budem organizovana (učenje se ovde ne ubraja), makar na početku, zato sam počela da kupujem i ukrašavam školski pribor i agendu. Više o tome u narednim postovima. CYA!

4 коментара:

  1. Isto si godiste kao moja mladja sestra. ^_^ Koju si srednju upisala i u kom mestu? Izvini ako zapitkujem previse. :/ Gde si pravila ove slike, jako mi svidja svaka kombinacija, najvise za ponedeljak, sredu i petak. Imas jako dobro 'modno oko', ne znam da li sam ti to vec spomenula. :)
    Elena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavrsila sam prvu godinu gimnazije u mestu u kom zivim (a to za sada ne bih da otkrivam).
      Slike su pravljene na sajtu polyvore. :)
      Hvala ti :D

      Избриши