понедељак, 12. мај 2014.

Lazy Day



Nekako nedelja važi za Lazy day, ali kod mene je to subota, s tim što moj Lazy day nije klasično sedenje kod kuće u toplom krevetu uz dobru knjigu ili film i šolju kakaa. Okej, ima i toga ponekad, ali više volim da to vreme potrošim šetajući, fotkajući sve i svašta, ili da jednostavno "blejim" sa društvom u parkiću.


Ako ste više za stayin' at home, odnosno all day in pajamas varijantu, imate 24h za čitanje knjiga, listanje časopisa i gledanje filmova. Dakle, skuvajte kafu/toplu čokoladu ili napravite kokice, upalite sveće, ćebe u ruke i napravite listu filmova koje treba pogledati.

Evo i mojih top 10:
(zapravo, ovo je lista prvih 10 dobrih filmova koji su mi pali na pameta, haha)
1. Ocean's eleven (twelve, thirteen)
2. Now you see me
3. After the sunset
4. V for Vendetta
5. P.S. I love you
6. Bridget Jones' diary
7. Love actually
8. Crazy stupid love
9.  Meet the parents
10. Saw


A ako ste hiperaktivni kao ja i ne drži vas mesto, valjalo bi da obučete nešto udobno i izadjete malo u šetnju. Telefon ili fotoaparat u ruke, naočare na nos sveskai hemijska u torbu i pravac na neko inspirativno mesto! Ja volim da posećujem mesta na kojima sam odrasla ili mesta sa malo ljudi-inspirišu me.



A ako niste ni za jednu od ovih varijanti, nadjite svoj savršeni spoj. Radite ono što volite. Koristite svoje slobodno vreme na najbolji mogući način. Pronadjite sebe. Opustite se i uživajte!



Нема коментара:

Постави коментар