понедељак, 9. јун 2014.

Saveti za organizaciju malog prostora


Kuća iz mojih snova? Hmm...Velike prostorije sa visokim plafonima i dobrim osvetljenjem. Beli zidovi i raznoboja dekoracija. O, da!
Nažalost, prostor kojim trenutno raspolažem je moja soba, tako da ću morati da se strpim, ali to ne znači da ne treba srediti svoj životni prostor, kakav-takav. 



Moja soba je mala, tako da se ozbiljno treba pozabaviti funkcionalnošću. 
Pre svega, da bi soba vizuelno izgledala veće mora biti dobro osvetljena, zidovi treba da budu svetlih boja, a možete dodati i neko ogledalo. Beli zidovi su dobri jer soba izgleda svetlije, kao i žuti. Zelena boja smiruje. Siva i ljubičasta su tmurne-njih izbegavajte.
Ukoliko se odlučite za tapete, nemojte da budu sa puno sitnih detalja i puno različitih boja, to će vizuelno smanjiti prostor.



Zatim nameštaj. Odlučite se za 2 do 3 boje koje će vam preovladavati u sobi (uključijući i zidove) i neka one budu vesele (ili neutralne). Izbegavajte tamne, mračne boje u malim prostorijama. 
Stavite dekorativne jastučiće na kauč ili raznobojno cveće u vazu kako bi dodatno razveselili prostor.



I naravno, morate pametno iskoristiti mesto. Radije izaberite police, jer, ukoliko ih postavljate jednu iznad druge, neće zauzimati više mesta, ili fioke (uopste, stvari na razvlačenje su spas!).

Polica preko radijatora i noćni stočić ispod kreveta su stvari koje su  meni zapale za oko. 






















Imate li vi neke trikove koje koristite da bi uštedeli ili vizuelno povećali prostor?

2 коментара:

  1. super post!!!!!!!!!!!!i ja imam maluu sobu,samo sto je skoz izlepljena posterima i iseccima!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Moja je takodje takva, ali planiram da to promenim. Trenutno mi se vise svidja jednostavna dekoracija :)

      Избриши