петак, 6. јун 2014.

Spring // Sumer 2014. Fashion

Pre nego što počnem sa čavrljanjem o trendovima za ovo proleće i leto, želim samo da kažem da su ovo moja zapažanja, mišljenja i jednostavno stvari koje su se meni dopale.





Proleću i pastelnim bojama se bliži kraj, iako se vremenska prognoza ne slaže sa tim, zato ćemo deo sa nežnim nijansama preskočiti. A i bez obzira na to što se, po nepisanom pravilu, u proleće nose bledunjave boje, za mene je to najveselije godišnje doba, tako da su jarke boje moj izbor i za proleće i za leto!


Naša prva stanica-boyfriend jeans! Veliki hit ove sezone, složičete se. Ove, najčešće iscepane, farmerke možete videti u kombinaciji sa baš svim odevnim komadima koje možete da zamislite. Ok, skoro svim. 
Od starki, preko air max patika, pa do štikli. Od glomaznog duksa, preko obične bele atlet majice ili košilje, pa do blejzera ili kožne jakne. Must have, ako mene pitate, ne samo ove, već svake sezone!




LEPRŠAVE SUKNJICE! Okej, nose se svakog leta, ali dužina je ono što, pored kul dezena, obeležava ovu godinu. 
Kratke lepršave suknjice se nose uvek, prošlog leta su se nosile maksi suknje, ali proleće (a i leto) 2014 je rezervisano, čini mi se, za neku specifičnu dužinu: ispod kolena, iznad članaka. 




Realno, košulje su uvek u modi. Karurane košulje su oduvek i zauvek moje omiljene, ali nešto što mi je trenutno zapalo za oko su košulje bez rukava. Izgledaju prelepo, naročito u kombinaciji sa letnjom suknjicom do struka. 





Mnogo različitih dezena našlo se na policama butika širom sveta, ne samo ove, već ranijih godina. Kombinovanje istih na najrazličitije načine je ono što mene očarava. Floral i štrafte, tufne i zig-zag...sve moguće kombinacije! 



Ako ste planirali da kupite karmin svetle ili neutralne boje-zaboravite. Upadljive boje su sada "IN". Nezaobilazni crveni karmin koji nikada nije demode, bordo, kao i neka boja izmedju ljubičaste i pink, zatim narandžasti ili možda crveni u kombinaciji sa crnom olovkom na obodu usana? Mogućnosti su prevelike. Na vama je da odlučite!


Edit Post: U magazinu ELLE možete videti 14 savršenih kombinacija za ovo leto! (OVDE)

Нема коментара:

Постави коментар