четвртак, 17. септембар 2015.

Peachy fall (softirane breskve)

Prošlo je 10-ak nedelja od poslednjeg recept-posta na blogu, čini mi se. Previše za jednog slatkoljupca, znam! Ali evo, današnjim postom popravljam statistiku. Ako ste se upravo zavalili u stolicu, fotelju ili kauč i uzeli onih 50 grama čokolade što je ostalo od juče - odložite je. Napravite mesta za kalorije koje slede u nastavku posta.


Za softirane breskve biće vam potrebno:
2 breskve
50-70g maslaca
3-4 kašika šećera
Sladoled

Isecite breskve na šestine i oljuštite koru. Maslac istopite na vatri srednje jačine, pa dodajte šećer. Kada se šećer umeša i počne da se topi dodajte breskve. Pržite ih 10-ak minuta uz stalno prevrtanje. Kada dobiju jarko narandžastu boju sklonite ih sa vatre. Servirajte, dodajte sladoled i po želji prelijte softom.




Prijatno!

23 коментара:

  1. Одговори
    1. Ustvari, ni ja nikada nisam cula, sve dok nisam napravila, pa me mama pitala otkad to ja volim softirane breskve :"D

      Избриши
  2. Nadjes nacin da od niceg napravis svasta! Super je ideja i mislim da cu da je napravim za tacno 10-ak minuta jer su potrebni sastojci koja svaka kuhinja ima :D
    P.S. napisala sam ti jedan mail, pa proveri :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Bas zato sto su potrebna 3-4 sastojka sam dosla na ideju da napravim ovo :)
      Odmah cu pogledati ;)

      Избриши
  3. Nikada ovo nisam probala, ali deluje savršeno, tako da se bacam na posao :).

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, izgleda ukusno, a ja obožavam breskve i zato moram isprobati ovaj recept! :) Super post!

    novi post -> http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se s Ivom! Nisam nikada ni pomislila da bih mogla napraviti slično. Super ideja, zaista ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Gde si nasla gadzet contact me? Ovo sa tvojom email adresom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je gadzet sa tekstom samo sam mu ja dala naziv "contact me". :)

      Избриши
  7. Ja sam više puta ovo pravila, ali nikada nisam sladoled sa strane dodavala pa čim malo prezdravim ja eto odmah pravim. Baš voliš da fotkaš hranu primetila sam a i dobro ti ide. Odličan je post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, kada sam ga napravila i probala, pomalo sam se razocarala jer mi je bilo previse slatko i tuzno. Onda sam dosla na ideju da dodam sladoled. Stvarno pravi razliku, tako da obavezno sledeci put dodaj 2-3 kugle :)

      Избриши
    2. P.S. Da, obozavam da slikam hranu i kafu. Mnogo ljudi mi je do sada skrenulo paznju na to da imam previse fotki sa kafom na instagramu. Ali ne marim, volim ih. :)

      Избриши
  8. Cula sam za ovo, ali nikako da probam. Tako dobra ideja, a opet zdrava. Ahh idem da pravim..♥♥

    Na mom postu je novi blog a ako mozes pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hmm, koliko je zdrava... sav onaj secer se ne bi slozio sa tobom. Ali je ipak preukusno! :)

      Избриши
  9. Nisam čula za ovo, ali moraću da isprobam. Odlična ideja. Fotke vrh. ☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Obavezno probaj, nece ti biti potrebno vise od 15 minuta ;)

      Избриши
  10. Stvarno neobičan recept! Zaista imaš prelepe slike! Mnogo mi se sviđa tvoj blog!!

    http://bluebaby204.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Izgleda ukusno, moram probati!
    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ou Luna, ove fotografijee... :O Nadmašila si samu sebe. ;)

    Novi post je na blogu --> shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Delicious post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши