субота, 23. август 2014.

Mini DIY - Back To School Part 2 - Okay? Okay. notebook


Da budem iskrena, ovo je trebao da bude dupli diy post, ali slike jednog od njih su misteriozno nestale, tako da za sada imam samo ovaj jedan. 

Okay? Okay. print hara svetom, pa sam i ja odlučila da napravim sebi takvu svesku. 

Od materijala će vam biti potrebna, naravno, sveska, plavi papir (Ako imate svetlo plavi ukrasni papir možete da radite kao što sam vam pokazala u OVOM postu. Ja nisam imala, pa sam odštampala ceo papir u plavo haha.), zatim odštampani Okay? Okay. oblaci, lepak i ostali pribor. 

O LEPKU: 
Ponudjeni lepkovi: lepak u stiku, tečni lepak za papir i OHO lepak. Tečni lepak za papir će izgužvati papir. OHO lepak je jak i ume da predje sa druge strane papira. Lepak u stiku je najbolje rešenje. Po mom mišljenju najbolji je UHU lepak za papir u stiku, ali ga trenutno nisam imala pa sam koristila drugi. 



Sve što zapravo treba da uradite je da isečete oba papira da budu po 1.5-2cm veći od jedne korice sveske sa svake strane (osim strane gde se sveska savija), zalepite ih, a onda savijete i zalepite "viškove". 
**Kada budete sekli papir, sačuvajte deo koji je višak. Njega zalepite na deo gde se sveska savija. Za ovo možete koristiti i običan beli papir ili washi traku ako želite. 
I na kraju isecite i zalepite oblačiće. 
Ako želite možete svsku oblepiti providnom lepljivom trakom kako biste je zaštitili. 


I TO JE TO! Vaša sveska je gotova. Have fun!

Нема коментара:

Постави коментар