петак, 1. август 2014.

LET'S TALK ABOUT: youtubers || My top 10 youtube channels list || Runa-Luna



Mrzim kad se priroda ovako naljuti pa dobijemo zimski raspust od dva i po meseca. Ipak, ne možemo protiv nje, pa se moramo prilagoditi. 
Šta raditi u HLADNIM I KIŠOVITIM LETNJIM danima? (Ima li ovo smisla?) Ne preostaje nam ništa drugo nego da se ušuškamo u mekano ćebence i uz šolju toplog kakaa čitamo knjigu, gledamo tv ili surfujemo internetom.



Lutajući tako šarenim stranicama interneta, nekada kada je vreme bilo slično današnjem, nailazila sam na zanimljive youtube kanale. Ja lično najviše volim da gledam DIY video klipove, tako da je i moja top 10 lista puna kanala sa istim.

Moj apsolutni favorit je naravno Bethany Mota. Mislim, postoji li osoba koja nju ne voli?
Na njenom kanalu ponom vedrih boja naći ćete sve vrste videa: Od diy projekata, do jutarnje rutine. 
Zatim, Ann Le i njen kanal Anneorshine prepun raznih kreativnih ideja. Moja najveća inspiracija!
Savršen diy=Ann Le. Večiti perfekcionista. I LIKE IT!

Na trećem mestu je jedan jako specifičan kanal jedne jako specifične devojke. CutiePieMarzia je nekako, po mom mišljenju, najsvestraniji jer ne "obradjuje" samo jednu temu. Nešto sasvim posebno. Check it out!
Odmah iza, LaurDIY. Sam naziv kanala govori o čemu je. Puno zanimljivih ideja koje treba isprobati. 
A kad smo kod zanimljivih ideja, pogledajte i sledeći kanal: AndreasChoice.
Nikad dosta diy-eva tako da posetite i kanal berriebarely!



Dva, meni, jako interesantna kanala, StilaBabe09 i BeautyTakenIn, koji pomalo podsećaju jedan na drugi, morate posetiti. Puni su odličnih ideja i saveta.

I poslednja, ali ne i najmenja važna, dva kanala, PointlessBlog i ThatcherJoe, zadužena su za smeh i dobro raspoloženje. Navalite!
Šta vi radite u ovim bezveznim letnjim danima?

Нема коментара:

Постави коментар