четвртак, 25. август 2016.

Ključni komadi za jesen 2016

Odavno nisam sastavljala kolaže na polyvore-u, te mi je jako drago što sam svratila na ovaj sajt i prisetila se starog hobija. Za sve vas ljubitelje mode koji, kao i ja, pokušavate pametno da investirate svoj novac, procunjala sam malo internetom i izdvojila 19 ključnih komada za jesen. Fokusirala sam se na klasične komade koji su jesenji must have i mogu se nositi više sezona, ali tu su i neki trendovi koji su se pojavili ove jeseni.
Zaboga, Luna, zar si toliko lenja da nisi mogla da smisliš još jedan? I'm glad you asked little Timmy. Kvalitet ispred kvantiteta, to je bila moja vodilja.

1. Trenč kaput (u kamel boji)
2. Velika torba jednostavnog kroja
3. Bela košulja
4. Klasični kožni kaiš
5. Prugasta (crno-bela) bluza
6. Čizme do članaka


7. Džemper sa rolkom (sivi ili crni)
8. Boyfriend jeans
9. Bajkerska kožna jakna
10. Jednostavne sandale sa jednim kaišićem (nude)
11. Šešir


12. Teksas jakna (oversize)
13. Parka (oversize; maslinasto zelena)
14. Crne pantalone
15. Midi suknja


16. Kardigan (sivi)
17. Bomber janka
18. Torbica preko ramena
19. Nude džemper

16 коментара:

  1. Predivan post draga Luna,zaista si smislila divne kombinacije i dala mi ideje da iskoristim nesto sto vec imam ♥♥♥!Divno!!!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jao sve je prelepo! Ja ću sada za jesen kupiti parku i boyfriend jeans. Ja bih još dodala one preslatke maslinasto zelene teksas jakne sa nekim vojničkim nedževima. Super su sve stvari koje si izdvojila, i drago mi je što su dominantne boje svetle i u nude nijansama.

    Giveaway je na blogu: bethanyismybae.blogspot.com (Iva's special section)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na predlogu. Bedzevi su skroz kul i IN ove sezone, ne znam kako sam ih propustula :)

      Избриши
  3. Sve kombinacije su prelepe. Pretposlednja mi se najviše dopada! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Slazem se sa svim! Kozna jakna i sesir je mustmustmust have. Ali bez velikih pastolnih dzempera nema nicega hahah :D

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post! Sve kombinacije su prelepe!Druga kombinacije je prelepa!Kožna jakna kao i bomber su definitivno must have!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Od navedenih stvari imam crne farmerke, no nameravam kupiti čizmice sa prve slike i boyfriend pantalone. :)

    Novi post http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je u sve iz posta pametno investirati jer su to stvari koje ne stare, ali boyfriend jeans je negde na vrhu liste ;)

      Избриши
  7. Aa divan post, sad si me podsjetila da već dugo nisam bila na Polyvoru. Imam crne traperice, onakve čizmice, kožnu jaknu i turtleneck majicu♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Dosta ovoga imam, međutim neke stvarčice koje nemam bih mogla da nabavim u jesenjoj/zimskoj kupovini :D
    Super post, Luna! :))
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Divni su outfiti, svi su baš moj stil i nešto što bih nosila :) Sjajan post.

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno su mi tvoji divni postovi mnogo nedostajali. Sajt je i meni nekada bio na brzom biranju na racunaru, ali sada jednostavno nemam vremena ili nemam zelje da se posvetim kolazima. Verovala ili ne, posedujem sve sem sesira (ne znam kako se to desilo). Odlican, kratak i vrlo inspirativan post... Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo je to cuti ^_^
      Ha, izgleda da imamo slican ukus...ili su ovo evergreen stvari pa ih svi imamo, lol.
      Hvala ti puno, Tamara! Pozdrav :)

      Избриши