недеља, 24. јул 2016.

Nega kose tokom leta

Sasvim spontano, već treći post zaredom posvećen je kosi. Za razliku od prošlog u kome sam mućkala sprejeve, u ovom se posvećujem priči o nezi kose tokom vrelih letnjih dana... Pa, pravićemo se da su ovi baš takvi - vreli i sparni.

slika sa pinteresta

Ne želim da zvučim kao našminkane voditeljke sa TV-a koje vam poručuju da sa sobom nosite flašicu vode i šešir, ali to jeste moj prvi savet - unosite dosta tečnosti i štitite svoju kosu koliko god je to moguće. Baš originalno.

A sada par reči o pranju. Udah - izdah. Kosu treba da perete blagim šamponom (bez sulfata ili sa slabim sulfatima) onoliko često koliko to inače radite, s tim što morate so ili hlor redovno da ispirate vodom, a nakon toga stavite pakovanje.

Kada smo kod pakovanja, preporučujem da tokom leta koristite njih umesto balzama jer su koncentovaniji. A možete povremeno i sami da napravite maske koje će sadržati sastojke koji hidriraju kosu, kao što su med i kokosovo ulje. Izbegavajte maslinovo ulje jer ono privlači sunčeve zrake.

Kada se mackate kremom sa SPF faktorom, namažite malo i na kosu. I neka faktor bude iznad 30.
A kada je su frizure u pitanju, neka to budu lagane punđe. podignite kosu i zakačite velikom štipaljkom. 

7 коментара:

  1. Imam dugacku kosu, nemam srca da je skratim. Stalno nosim podignutu kosu, sampon koji koristim je najobicniji porodicni GLAMUR od kamilice ili breze, i zadovoljna sam s obzirom na to da nije neki sampon tipa: ,,unistava perut'', ,,imacete bujnu kosu koja ce mamiti uzdahe hahah'' Uzivam u tvojim postovima, ovaj post mi se dopao.... Svaka cast, i srecno u daljem blogovanju <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da uzivas dok citas moje postove. Nadam se da su korisni. :)
      Zelim i tebi puno srece :*

      Избриши
  2. Super post! Odlični savjeti za njegu kose za vrijeme ljetnih dana ;)
    Inače, novi sam član tvog bloga pa bi mi bilo drago da se i ti učlaniš u moj --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Ovi saveti su mi baš dobro došli trenutno jer sam na odmoru i trebao mi je ovakav post, saveti su odlični! ;*
    <3333333³333333333333333333333

    ОдговориИзбриши
  4.  Super su saveti.
    Haha, ocigledno volis kosu, a?:D
    Svakaticast kako izdrzavas sa takogustim kosom i kakoimas zivacaza nju, mada, ako to volis, onda je suoer!!
    :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obozavam svoju kosu toliko da mi od njenog izgleda (s obzirom na to da se ne osusi uvek isto) zavisi raspolozenje i stvarno mnogo vodim racuna o njoj.

      Избриши
  5. Анониман26. јул 2016. 07:19

    Odlicni saveti,nisam znala da je bolje da se leti stavlja pakovanje.Hvala na savetuu :D
    http://sweetkokoo.blogspot.rs/ novi post na blogu :)

    ОдговориИзбриши