уторак, 9. децембар 2014.

Liebster award Tag

Iskreno, nisam ljubitelj tagova. Jedina poenta koju vidim je reklamiranje blogova i upoznavanje drugih blogera, što jeste lepo. Volim da vidim da blogeri sarađuju.
Mene je za ovaj tag nominovala Tijana, sa bloga Tijana's Diary. Ja bih trebala da nominujem još 10 blogera, ali s obzirom na to da ne pratim puno domaćih blogova, neće ih biti toliko.

1) Gde si rođena?
U Srbiji, logično.
2) Opiši sebe u 3 reči:
Kreativna, iskrena (možda i previše), emotivna. 
3) Šta je tvoj slatki greh?
Sve što sadrži "čokolada" u nazivu (no ne marim, ne gojim se... još uvek.)
4) Koji kvalitet najvise ceniš kod drugih?
Teško pitanje, cenim sve ono što nekoga čini dobrom osobom: humanost, iskrenost, itd. 
5) Nadaš se da ćeš u životu postići?
Nadam se da ću imati dobar posao koji volim, živeti gde želim i biti okružena ljudima koji mi znače. 
6) Tri stvari bez kojih ne možeš?
Žao mi je što je tako, ali jedna od njih je telefon. Zboh druge takodje malo žalim, a to je čokolada. A treća bi bila možda... labelo ili tako nešto?
7) Koji su tvoji omiljeni blogeri?
Nemam omiljene blogere, ali naravno postoje postovi nekih ljudi kojima se više radujem. Rekla bih da je to Sofija, sa bloga Sofijin kutak, osoba koja me je na neki nacin inspirisala da napravim blog. 
8)Zašto si počela da blogujes?
Mislim da sam jako kreativna osoba. Imala sam puno ideja. Obožavam DIY projekte, pa sam htela da svoja razmišljanja i ideje podelim sa drugima. 
9) Kada bi mogla da biraš mesto u svetu da se tamo odseliš i ostaneš zauvek, šta bi odabrala?
Hmm... Iako nikada nisam posetila ni NYC ni LA, nekako su to moji omiljeni gradovi, gradovi iz snova. 
10) Šta bi prvo uradila kada bi dobila na lotou?
Ne kažem da je novac neophodan za sreću, ali bih se potrudila da nekim putovanjima i sličnim iskustvima svoju porodicu učinim još srećnijom. 
11) Šta želiš da budeš kad odrasteš?
Žena koja je postigla sve što je zacrtala.

7 коментара: