субота, 18. октобар 2014.

Hitovi ove jeseni! 8 komada garderobe za ovu i mnoge naredne jeseni + fall outfits!

Nova sezona po difoltu nalaže novi stil. Kupovanje nove garderobe koja će osvežiti vaš garderober i upotpuni vaš fall look ume baaaš da optereti. Tu ja stupam na scenu sa prvim beleškama o jeseni 2014. Sledi spisak odevnih komada koji bi trebalo da nadju put do vašeg garderobera ove jeseni (a tu će se zadržati mnogo duže).

Jeans je uvek u modi, to stoji, samo se ponekad baš forsira. Takva je ova jesen. Nabavite par dobrog jeansa i obavili ste pola posla.
Karirane košulje su, ako mene pitate, odmah posle njih. Svaki garderober treba da ih ima. Uvek, a naročito ove jeseni.
Detalj koji je osvojio moje srce (i novčanik) tek ove sezone je čupavi prsluk. Priznajem, leopard print sam mrzela do ovog leta, a čupave prsluke sve do početka jeseni. Leopard se četvoronoške, preko tašni i cipela, ušunjao na moju listu želja, a prslik je kao veliki bum samo uskočio. Odjednom mi se mišljenje o njemu promenilo i poželela sam ga u svom garderoberu.


Jesenje vreme je kao sinonim za kožnu jaknu. Nju svakako treba imati u garderoberu. Ne samo za ovu sezonu, uvek zatreba.
Sledeće na fall 2014 shopping listi su polučizmice. Apsolutni hit sezone!


Ja lično volim oversized garderobu, pa su mi ogromni džemperi samo lagano ušetali u garderober i sjedinili se sa starosedeocima.
Tako je i sa starkama, koje ne nosim samo kad je sneg do kolena. Kupujem stalno nove i dodajem već velikoj kolekciji. Pa zašto ne i sad u nekom jesenjem tonu?


I poslednje, ali ne i najmanje važno-tunike. Nosile su se umesto haljina ovog leta, a bogami nosiće se i u sunčanim jesenjim danima. A kad bude zahladilo kombinujte ih sa helankama. Jako zahvalan komad.

Tri od četiti gore navedene kombinacije su ok za školu/posao, tako da se nadam da će nekome biti korisni. 

Нема коментара:

Постави коментар