четвртак, 14. август 2014.

Doručak u 7 : sirni namaz

Leto je vreme kada zamenim noć za dan. Ili dan za noć. Kako god!
Ležem u 6, ustajem u 4. Upala sam u lošu rutinu. Očigledno bih trebala da odem par časovnih zona na zapad.
Ipak sam jednog dana odlučila da ustanem ranije, tu negde oko 7. Ne, nisam sinoć ranije legla i naspavala se. Jednostavno cele noći nisam oka sklopila. Nije da nisam htela, nisam mogla.
I, gle čuda, eto mene u kuhinji! Nakon što sam popila svoju jutarnju dozu kofeina, koju ne priuštim sebi svaki dan, već samo kad sam jako umorna, odlučila sam da napravim sebi doručak.


U kašiku sirnog namaza stavila sam malo iseckane ljute papričice, malo prešuna, so i biber.
Maslac sam istopila i stavila dve kriške bageta da se peku.

Namazala sam dobijenu smesu na tople i hrskave hlepčiće i preko stavila malo pečenice.

Gric, njam, malo po malo i ode! Probajte i uživajte!

P.S. Sve slike su moje, iako nemaju logo, i ne smeju se korititi na drugim blogovima bla bla bla...

Нема коментара:

Постави коментар