четвртак, 10. јул 2014.

LET'S TALK ABOUT: Boho style


Ko bi rekao da će se hipi stil vratiti u modu? Duge, leprsave, siroke i udobne haljine sa veselim dezenom ponovo osvajaju svet. Bar je u mojim očima tako.
Ja ne mogu da sakrijem oduševljenje kad u izlogu neke radnje vidim nešto "BOHO". Osmeh se iscrta od uva do uva i postajem najveća šopingholičarka, iako sam inače veoma racionalna što se toga tiče. Super, 5 bambija za mene! 


Nakit sa perlicama, u svim mogućim bojama i oblicima, ili perjem me ništa manje ne oduševljava. Naprosto obožavam sve što se "bohom" može zvati.



Nakon obilaženja svih radnji u kojima se može naći nešto ovako (u mom gradu) i prečešljavanja svih sajtova, shvatila sam da me torbice najviše privlače. Mislim, kada neko ko važi za osobu koja ne voli da non stop vuče torbu sa sobom shvati da bez jedne resaste ne može više da zamisli ni jednu kombinaciju iz svog ormara, to je to!


Napomena: Čak i ako ste, kao što sam ja, oduševljeni time što se moda vrti u krug, pa je sada na red došao boho chic, izaberite samo jedan ovakav odevni komad da ne biste izgledali kao vašar u malom. 





Нема коментара:

Постави коментар